matteprov och mat

Fick tillbaka matteprovet idag....

...fick 107/100! Hur nu det kan gå till?? Vi hade lite extra credit frågor så de kan ju vara av dom men jag är då väldigt nöjd haha..

Var lite mindre nöjd innan jag gick till matten. På måndagar och onsdagar har jag lektioner så tätt inpå varandra att jag inte hinner äta lunch, men oftast brukar jag ha något i rummet, typ yoghurt och så att äta ändå. Men idag hade jag inte det, åt ett äpple men kände inte riktigt att det skulle räcka att träna 2 timmar på idag..

Det finns ett café här där de säljer mat, och man kan ha olika mat-planer så vissa har typ 400 dollar eller något sånt där att handla för (de har typ mackor, sallader, pizza m.m.)  men jag har en annan mat-plan så jag får 3 måltider per dag i cafeterian. Iaf så ska det gå att betala med pengar i det där caféet också, så jag tänkte gå dit idag. Men nähäää, då tar dom inte visa kort!!! något irriterande. Och jag har varken tid eller ord att gå till walmart. Så jag får gå väldigt hungrig. suck.

Ännu en anledning till att köpa hem grejer så man kan laga egen mat!

Har möte om en timme, vet inte riktigt vad jag ska göra tills dess. Kanske skicka iväg mail till mamma och pappa med en lista på saker som jag skulle behöva skickade hit, typ vinterjacka och vinterskor... är nog inte sååå länge kvar till vintern så!!

Så det ska jag göra nu! puss och kram

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0