måndag......igen

veckorna går så himla fort alltså! speciellt helgerna...
Kommer inte dröja länge tills jag är hemma i luleå igen om det ska gå i den här farten!
I början gick tiden ganska långsamt, men nu jättesnabbt och det kommer väl gå supermegasnabbt när säsongen kommer igång och så :)

Iaf, måndag idag igen.
Har haft gateway och jag höll på att somna.. kunde inte somna igår kväll för jag vaknade ju så sent igår.
Hängde iaf i vårt rum, vi hade besök på löpande band haha :) Men det var kul!

Har träning kl 4 idag. Att vi ska springa intervaller känns inte som en helt otippad gissning.
Meen... vi ska få tårta!! Micki fyllde år i lördags och då bjuder coach på världens godaste tårta som hans fru bakat:)

Har lektion om 45 min. Sen har jag lektion direkt efter det.. Sen ska Kim komma med våra pumpor, sen ska jag laga lunch oc sen matte :)

Månadagar är de jobbiga dagarna.... och onsdagar. men men! Nu ska jag kila.
puss hej

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0