måndag igen

mamma; okej, tack för rättningen. men det är ju totalt ologiskt!!! haha

nåja, måndag igen.. har haft gateway nu på morgonen. Har ingen theory of coaching men ska nog läsa lite personal trainer och plugga lite matte för har båda dom senare idag..

Sen ikväll ska vi spela, coach är i denver på konferens så vi är all by ourselves. :)

Imorn har vi degan at 4, och sen har vi en athletic BBQ, där alla lag kommer, plus våra värdfamiljer och säkert nå mer folk. Vi ska upp på en scen och presentera vår rumskamrat... ihhhh.... jag som hatar att prata inför folk. och nu på engelska! hujedamig.

På onsdag börjar vi med individuals, can't wait!!! Det blir jättebra, då coach säger vad vi behöver jobba på och hjälper oss och så. Kommer säkert få göra inside-moves men det blir bra!

sen behöver jag lite hjälp... vad ska man svara på fråga "what's sweden like?"

jag blir alltid ba.... öhhhh... jag vet inte... kallt?

 

Sen är det en kille här som alltid tjatar om "swedish pancakes"

finns det ens något sånt?? vad är swedish pancakes? är det vanliga pannkakor?

jag är helt lost... känner som att jag inte vet något alls om mitt eget land haha.

Nu ska jag dunka lite musik o sen plugga... wihi. puss

 


mina nya naglar haha:)


Kommentarer
Postat av: Gry

Johanna de är helt vanliga tunna plättar! :P visa nu dina skills i köket och sno ihop lite swedish pancakes, de kan till och med fanny :P

2009-09-21 @ 18:34:26
URL: http://gryyb.blogspot.com
Postat av: moa

jepp jepp, american pancakes är ju dom tjocka och lite mindre!



Amerikanare är ju så skeptiska till Sverige pga av våra skatter men det ger ju oss möjlighet till free healthcare och grejer.. Sverige är ett säkert och tryggt land! typ! alla har möjlighet till hög utbildning även om man inte är rik osv osv.. :P eller nåt! Hoppas du har det bra, det låter ju som att du har det riktigt bra där borta!

2009-09-21 @ 20:53:01

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0