LoveGame

yeppyepp, har hål, sitter i sängen och lyssnar på Lady GaGa..

Har gjort lite T.o.C läxa.... har lektion om 40 min..
Sen personal trainer!

Igår bestämde jag mig för att jag ska åka till walmart någon gång i veckan, köpa hem en massa pasta och NYTTIGA saker och börja laga mat själv. Så ofta som möjligt iallafall... För maten i kafeterian är verkligen skitdålig. Antingen hur onyttigt som helst (men gott) eller hyffsat nyttigt men skitäckligt, och då har jag ändå ätit saker här som jag aldrig skulle äta hemma haha.

Enda problemet är att vårt kök är typ på andra sidan byggnaden men jag får köra storkok och ha i kylen haha. Ska inte äta något onyttigt heller!

Idag har vi möte 3.30, sen ska vi börja med individuals och sen ska vi spela :) Har inte jättemkt läxor till imorn men lite måste jag göra sen. Det mesta var till idag...

Nu ska jag vila lite, jättelite sömn inatt.. kunde inte somna!!! Låg och vred på mig i typ 3 timmar...

Aja, hoppas allt är bra med er hemma. Kan ni inte kommentera o säga lite vad som händer???:)

puss o kram

Kommentarer
Postat av: fanny

nästa helg har vi seriepremiär mot sunderbyn! i helgen är det seriepremiär för stars, steelers o bg (lite mer intressant kanske haha) och det är även seriepremiär för plannja på fredag! mycket spännande. div1 möter förresten lidingö allihopa. på måndag flyttar soffe till oslo! idag var vi och fikade på roasters :) jag hade även träning halv 9, snark ligger typ och sover då i vanliga fall :P saknar dig!

2009-09-23 @ 22:56:58

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0