lördag

godmorgon!

gick o la mig igår typ efter jag skrivit det sista inlägget här.
Trode att Aja skulle sova i keidas rum men icke sa nicke....
kring 1 öppnar så står Omar (en i killaget) och stirrar på mig, blev så jäävla rädd hahaha.
Så han hade följt med Aja hit och då var de inte så lätt att sova haha... så hängde med dom litegrann innan jag somnade om

Men idag ska vi till Casper! Ska försöka hitta ett par jeans men får se hur det går... alla här har sånahär superutsvängda jeans och de är inte riktigt min grej... men man kanske måste anpassa sig efter modet? haha.
de tycker säkert jag är jätteknäpp för jag gillar de som är tighta nere vid fötterna men de får de ta.

Ska iallafall bli kul att komma iväg och se något annat än bara Sheridan!
Har laddat kameran så kanske blir lite bilder också =)

Nä nu ska jag börja fixa mig, vi åker om 40 min! kram

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0