lördag morgon

hejhallå. Vaknade nyss, kl är 11.15... har inte sovit såhär länge på jättelänge ju!
Igår kväll skjutsade dawne mig, gabbi, siren och jamaika till the ymca där vi skulle få bada från nio till midnatt! Vi var i poolen säkert 2½ timme.. vi var dom enda kvar, låg bara och flöt på flytgrejer och snackade haha. Sen halv tolv så sa dom att dom stängde.. så vi dawne kom och hämtade oss igen (så snällt av henne, de är en bit att gå)

Sen sa Siren att vi skulle åka till hennes kusins hus, jag orkade egentligen inte med de tjatade med mig haha. Gabbi gick till sitt rum så jag åkte med siren och jamaika. Väl där ville jag bara hem!

Satt mellan två fulla killar som skröt om vem som var bäst typ...:"jag hade lätt kunnat få ett athletic scholarship till den här skolan.. men jag behävde det inte.... för miles, har inte min pappa MYCKET pengar???" " Jovisst har han det men jag var en av de bäst på att springa 100m i min high school, hade jag satsat hade jag kommer hur långt som helst, och sen hade jag nog kunnat få ett scholarship i basket också... jag hade flest steals i hela mitt lag.... typ 43 stycken!"

Jag bara satt där och nickade, vill heeem till min sääng. haha ni vet ju hur trött man blir av att bada?
Sen märkte jag att min kamera var borta också, hade den antingen i dawnes bil eller på ymca, HOPPAS jag hittar den, måste leta idag. Min mobil hade slut batteri och jag kände mig fast där borta haha. Men Siren skjutsade hem mig som tur var, så jag fick gå och sova ;)

Ska äta brunsch om 20 min, sen tror jag att vi ska downtown och kika lite. Inte för att det finns så mkt o se men. Sen walmart, sen träna, sen jobba på volleyboll match och sen får vi se. :) Blir nog bra!

Måste kila nu, puss o kram

kan ju inte lägga in nå bilder förrän jag hittar min kamera... om jag nu gör det :(:( buhuuu
mitt snöre på den har förresten gått sönder, vet nu hur ledsen jag blev? nivet mina fina rosa kulor :(

och hey, kommenterrrraaa ;) ni är sämst på det ju! (okej fanny du e rätt bra, men kan fortfarande bli bättre;P)

Kommentarer
Postat av: F

förlåt har varit lite dålig på senaste tiden :O men vi pratar ju på skype så hihi ;) ikväll förresten?? vet inte vad jag ska skriva egentligen, måste fara på spinning nu muuu.. vill inte. men vi hörs ikväll hoppas jag!! puss på dig! <3

2009-09-20 @ 14:44:20

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0