In school

Jaha, nu fungerade inte mitt internet heller... datorerna vill verkligen inte vara pa min sida, men men!
nu vet jag ju iaf mina inloggningsgrejer till bloggen sa kan skriva fran skolans datorer :)

har gateway om 10 min sa kan bara skriva snabbt. Maste plugga pa halet sen... For igar blev det bara att klistra upp kort och hanga med gabbi och aja i mitt rum. Gabbi gick ner till Steve och Kendricks rum och jag foljde med i typ 5 min men sen gick jag upp och la mig!

Maste fraga min RA (resident assistant) om internet... konstigt att det inte funkar.. och irriterande!!! jag som t'nkte lagga upp fler bilder idag, men det kommer!

Har sjuuk traningsvark idag! Fran chin-ups, ni vet typ bakom och  armhalorna haha.. det krampar sa fort jag oppnar en dorr haha.. sen i magen ocksa :) men det ar bara skont!

Till er dar hemma som har skype, lagg till mig! eller sag sa lagger jag till er men jag vill praaata :)
men men , nu maste jag ga till class!!! hors sen! puss o kram :)

Kommentarer
Postat av: F

å typiskt att jag låg o sov imorse! :( vi måste prata snart!

2009-09-10 @ 10:26:18

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0