i'm so DEAD

oh my goooooosh!!!

efter det braiga matteresultatet var jag glad, gick till mötet, vi gick igenom en himla massa saker de va bra osåå :) Sen gick vi in i hallen, Vi gick igenom lite agilities som vi ska göra innan varje träning, typ som det vi gör innan varje match, har såklart glömt borta vad vi kallar det...

Sen körde vi vår progressive shooting, också en del av vår uppvärmning som vi gör varje träning. Det var bra och så. Sen trodde vi att vi skulle spela, men nähäedå vi ska springa intervaller!! yeehoo! Nej men det kändes ändå bra för springa behöver man ju alltid. Men satan i gatan så jobbigt det var!

Först skulle vi springa 16 kortsidor av planen under 1 minut, sen 12 under 45 sekunder, sen 8 under 30, 4 under 15 osv..... Låter kanske inte jättesuperjobbigt men jag hade seriöst kanonont i hela luftvägarna och blodsmak i munnen efteråt haha. Kan inte ens säga att det var skönt efteråt för det gjorde verkligen ont, haha. Kan ju bero på att jag vart förkyld och så. Har typ fått en snor-och nys-sjuka efter att vi sprang också, trevligt va? haha.

Efter att vi sprang så spelade vi 5-5 helplan i ca 45 min, vi var lite trötta men det gick ändå bra. Sen slutade vi men vi var några som fortsatte spela 3-3, DÅ var vi trötta. Sen gick vi och åt, sen hetsdusch och sen study table.

Nu sitter jag här och är helt DÖD. haha. Skönt att man fick bort allt plugg på study table, iaf det mest brådskande så jag kan ta en lugn kväll nu. Min mage kurrar men jag har ingenting i kylen. Måste åka till walmart (men bara köpa nyttigt haha, är det farligt med för mkt frukt?)

 

Näe, vet inte vad som hände med mig efter att vi sprang... Supersnorig och hostar och har mig. Har haft en nysning som inte vill komma i över 2 timmar nu, sååååååååå irriterande!!!

jaja, nu ska jag gå. puss o hej leverpastej


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0