I'm like, why are u so obsessed with me?

har haft obsessed i skallen i alldeles för många dygn nu.....

Hade fotografering med laget idag, tog headshots till hemsidan, roliga poser till vår poster och sen en lagbild.
Det var kul men tog en himla tid =p så mycket tid att vi inte hann spela efteråt men det kanske var lika bra för jag är inte helt frisk än så jag får lite vila idag. Jag är inte sjuk men sådär jobbigt halvsjuk, så att jag blir anfådd som en get efter att ha sprungit 10 meter... måste typ stanna och hämta andan efter att ha gått upp för en trappa. Så helt kry är jag inte.... (och nej så dålig kondis har jag faktiskt inte haha)

var o käkade och sen flamsade jag, gabbi, sawne, keida och aja på ett tag innan alla utom jag och gabbi for till kyrkan för någon aktivitet... kanske blir bio ikväll, vi får se! Beror på vilka som ska med, just nu är det bara gabbi och steve och de "dejtar" typ så känner inte riktigt för att vara tredje hjulet haha. Gabbi tyckte vi kunde ha dubbeldejt med steves rumskompis men jag höll inte riktigt med haha...... (han är typ ett huvud kortare än mig)


Nä, måste tvätta och gå ut med sopor. Och städa.
Saker jag har lärt mig under de här snart tre veckorna:

- Tvättkorgen blir full. Snabbt. VÄLDIGT snabbt.

- Att tvätta är inte så pjåkigt, så länge man kommer ihåg att man faktiskt håller på att tvätta och inte börjar undra vart alla ens kläder har tagit vägen. (ingen bakgrund till den punkten.)

- Soppåsarna blir också fulla. Snabbt.

- Amerikaner har verkligen konstiga matvanor. Deras nyttiga mat smakar verkligen SKIT. vad hände med vanlig potatis? (som inte är dränkt i ost) eller vanlig pasta? (som inte är dränkt i ost) eller vanligt ris? (som inte är ihopkletat med något äckligt flott. säkert ost.)

- ALLTING man äter innehåller antingen ost eller jordnötssmör.

- att det är MYCKET lättare att svara på frågan "wzup" på engelska än på svenska.

- Man ska aldrig sluta uppskatta kranvattnet i sverige.

Till sist skulle jag vilja säga en punkt där det kan ske STOR förbättring från min sida:
- Att förstå gangster-cool-engelskan.
Den fick vi aldrig lära oss i skolan.

Det finns vissa killar. Jag har pratat flera ggr med dem men jag har absolut ingen aning om ett enda ord de sagt. De msåte tycka jag är den dumma blonda svenska flickan som är helt bongo för hon bara nickar och skrattar när de pratar, de kan säga världens hemskaste sak och jag bara skrattar och nickar, skrattar och nickar....

 

nehejni, nu ska jag gå och göra lite läxa. Har bara yttepyttelite i matten, som faktiskt har blivit skrattretande enkel.

Nu håller vi liksom på med sånt här: 3x + 4x = ????

HMMM! that's a hard one. not. pjuh. jag klagar då verkligen inte.

Det var allt, tjohej!
p.s. lägger in lite bilder från idag också.

pavlinajordan, vår assisterande coach som mer är som en kompis :) vi fem freshmens.. skulle göra något..  men jag kan såklart inte hålla masken

 

gabbi äter glasskendahl och mandykeida under ett hus





Kommentarer
Postat av: F

braaa med bilder! haha det är ju bara jag som kommenterar. skype ikväll??? MISS YOU <3 <3 <3

2009-09-15 @ 10:15:34
Postat av: Gustav

Åhhh ljusblåa dräkter =) bra college ;)

2009-09-15 @ 14:49:21
URL: http://baloo.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0