hej hopp

Hej hej

Har matte om 20 min så skriver snabbt!
Var oerhört tungt att vakna imorse, ändå började jag inte förrän 10.30! Hade int. com. och vi fick sluta 50 min tidigare så de va rätt chill haha. Väntade på gabbi och åt lunch med henne, big c, omar och ken. Sen gick jag hit och skypade lite =)

Haha åhh man blir så förvirrad av språken... snackade med mamma o pappa medan Aja frågade nånting så blrjar jag rabbla en harang av svenska meningar.... hahah, hon ba whaaaaaat? i didn't understand a woooord!
Inte så konstigt kanske. Ibland vill jag som börja snacka svenska med gabbi, typ för att hon också är utlänning. Det är som att om jag ska förklara något men inte kommer på orden, så har jag flera ggr börjar säga de på svenska till gabbi och sen ba... juste.... man kanske inte pratar svenska i australien heller. attans!

Nää, nu ska jag gå till matten. Inte vara sen!
Ska göra extra credit idag, kan behövas efter mitt senaste prov haha... det vi håller på med nu är dock döenkelt.
well well cykelställ. puss o kram på er!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0