håltimme

jeppjepp, har slutat gateway nu... det är ändå okej. Fick skriva en journal typ om varför vi ville gå på college. Inte världens mest svåraste uppgift.. så det är chill!

Sitter o försöker göra lite personal trainer homework nu.... bööööhhh!!!
Gick ganska bra igår när man bara skulle fylla i vad muskler och ben heter på latin.. det kunde jag ju!
Men nu ska man börja fylla i ord i meningar o grejer.... bööö

typ: __________ is used as a shuttle system for mytfibrillar activity.
__________ contains enzymes used for aerobic metabolism in the cell.
__________ contain contractile elements which generate tension during i muscle contraction.

Nu hoppas jag såklart att någon där hemma kommer ihåg ALLT från idrottsfysiologinoch översätter det till engelska så kan jag blir klar med det här. Det hade ju liksom vart okej om svaren hade STÅTT i boken. Det gör de säkert också, men säkert med andra ord där jag fattar nada. Sen att våran bok är 540 A4-sidor (inget skämt) gör det hela ju inte lättare diekt..... men men, jag har 2/6 iaf, alltid något!

Har theory of coaching om 35 min nu, den kursen är iaf ganska lätt haha.

neee hörnini, nu ska jag iaf försöka hitta ett till svar... puss o hej!





mina nya skor & jag just precis nu!

Kommentarer
Postat av: Rebecca eller som man säger i U.S The schrimp!

Haha;) Latin verkar enklare än engelskan;) Du skulle ha tagit med dig idrottsfysiologi boken! ;)

2009-09-14 @ 23:11:39
URL: http://rebecca1.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0