hallihallå

tjoho
träningen var precis som jag trodde! Möte först, sen gick vi in i hallen och körde progressive shooting, sen agilities (löpskolning!!! det var så det hette, fast den här är lite jobbigare)
När vi kör agilities så kör vi typ en variant av "motorn" som ni vet... och den är helt sjukt jobbig!

Sen sprang vi iallafall intervaller, 8 ggr fram och tillbaka under 2 min, 4 ggr. Det var jobbigt men skönt efteråt:) Sen spelade vi lite och sen fick vi micki's födelsedagstårta, mmm :)

Sen middag och sen walmart igen, glömde såkalrt lite grejer igår. Vi kom på vad jag ska vara på halloween så började skaffa lite grejer till det haha... :)

Sitter här och snorar och nyser igen.... det är något som inte står rätt till där inne alltså, jag är typ allergisk mot intervaller för jag blir såhär varje gång vi springer! Sen är det folk på skolan som har börjat få svininfluensan också.... hipphurraa!

Har matteläxa till imorn, kanske ska se till att göra den... nu när jag har en bok:D

Asså den här dagen har vart så himla kul, vet inte varför men vi har bara garvat åt allt och ingenting. :)

Nu ska jag inte skriva nå mer.

förresten! en grej till. Kan man koka pasta i en vanlig kastrull? alltså inte i en såndär medelstor gryta utan en sån kastrull man kokar varmkorvar i? fast lite större än så. Kan man bara koka jättelite då?

Jag har mycket kvar att lära, haha. Pusshej

Kommentarer
Postat av: fanny

jaa :P fin header förresten hhiihihhi! <3

2009-09-29 @ 09:17:29
Postat av: Leia

God dag!



Allt bra med dig??

2009-09-29 @ 13:30:57
URL: http://leiabloggar.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0