friday morning

Yes, klockan är 8.40 och jag har redan hunnit äta 2 frukostar och träna därimellan.

Den bästa känslan måste ju vara när man vaknar mitt i natten och inser att man får sova vidare, eller hur?


Jag hade ställt min klocka på 6. Jag vaknar mitt i natten...åhhh se så mörkt det är ute, jag får sova viiiidaaaarre:D
Kollar på klockan............. 05.58..................jaha, det var sen sån dag.

Varför inte bara låta mig sova 2 minuter till??? Så jag slipper få krossade förhoppningar.
Då är det liksom, jahapp, nu är tiden inne.

Iaf, tog mig upp, en aning förbannad. Åt frukost, hasade mig till hallen (var superkallt) och väl där kände jag att det skulle bli en hård träning, med blåsor på hälarna, halvt vaken hjärna och något trötta ben. Haha, men jag älskar vårt lag. Alla är liksom så positiva och det smittar av sig!:) Micki och Pavlina hade då definitivt vaknat på rätt sida, hahaha. Alla var lagomt trötta, pavlina började första matchen med att dribbla på foten efter att ha snackat i 20 sek om hur mkt hon ska ta ner alla, haha. Det tog ungefär 5 min innan alla hade slutat skratta, haha det kanske inte låter superkul men fan vad vi grät av skratt haha.

Vi spelade ett tag, sen frukost. Jordan sa att jag kunde få ta hans tid hos Degan idag så ska kanske dit idag vid 3.30, himla snällt av han. Jordan är ju vår ass coach, och han kan vara världens klantigaste människa.

Han skadade sin minisk eller något sånt så han opererades för 6 veckor sen så han har hoppat på kryckor sen dess, och medan han hoppade på kryckor så föll han ner för trappen och bröt ett finger (det hoppade ur led också) och sen, ja då har han brytit ett till finger....

Men men... Har lektion om lite mer än 2 timmar. Vet inte riktigt vad jag ska göra såhär tidigt på morgonen... kan inte sova för man blev pigg av att träna.. får se! Nu ska jag iaf sluta skriva, puss å hej

 

p.s. Det ska bli 80 grader fahrenheit här imorgon, det är ungefär 27 grader varmt, yeheey!:)
och jag ska vara ute hela dagen, på 8-års kalas och sen ska vi kanske se på rodeo!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0