flag football

hey

träningen var bra, först fys med degan. gick igenom ett varv med den vanliga fysen, sen sprints och hopp i trappor! Det var jobbigt. Sen sprints på fotbollsplanen utanför ;p

sen kom chocken, inga intervaller med coach idag :O hade möte och sen gick vi inte och spelade i ca 45 min, det var kul :) sen sköt (höll på att skriva skjöt, men näe!;p) jag lite mera, sen middag, study table och sen gick jag och gabbi o kollade när killarna spelade flag football :)

gör inget speciellt nu, äter lite kvällsfika, eller ja, så gott som det går.
Såg att någons status på facebook var "kvällsfika!!" och då började jag sakna att bara gå och rosta 2 mackor, stoppa på lite cheddarost, gurka och ta ett glas apelsinjuice och sätta sig i soffan hemma!

Det är väldigt konstigt vilka saker som kan få en att längta hem. Men ändå vill man ju vara kvar här, det är konstigt det där!

Nu ska jag gå, ska sova i hyffsad tid kväll så jag inte är så förbannad trött imorn :)
puss o kram


jag och kim på väg hem från pumpkin patch grejen i lördags!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0