esterjohanna

såg listan på vad flest barn döptes till under 2008.

Johanna var på 88e plats.
och nu till det coola.....

Ester var på 51a plats!!!!

alltså döptes väldigt många fler barn till Ester än till Johanna. Det ni!!!

så nu är det liksom "va??? heter du johanna??? shit vad ovanligt, coolt!!! (eller haaahaa shit va töööntiiigt) och sen.. jaha.. ditt andranamn är ester? shit vad boring och vanligt...."

 

En annan lite kul (???) sak är om man söker på ester johanna på google så kommer det fram bilder på gravstenar. Ja, gravstenar och endast gravstenar. Kanske en gammal målning av en gammal 1800-tals dam.

Iaf. Idag efter att jag slutade chillade jag ett tag, sen följde jag, gabbi och dawne med när ikeida skulle göra hål i läppen (galning, jag och dawne skrek, ojade oss och fick ont i magen medan keida bara satt där och inte rörde en min)

Sen när vi kom tillbaka hade vi fys med degan.. jobbigt jobbigt! Är ju fortfarande lite sjuk men jag körde på ändå. Sen hade vi möte, fick våra träningsshorts och fotledsskydd, de måste vi ha... är nog lika bra! Tror inte det har gått en säsong då jag inte stukat någon av mina fötter så.

Efter det gick vi igenom uppvärmningen som vi ska ha innan varje träning, det finns en för post-spelare och en för perimeter-spelare.. när jag frågade vilken jag skulle vara på sa han "both".... känns ju bra att jag inte är endast inside iaf! Sen spelade vi iallafall. Huvva vad jag hatar att vara halvsjuk, men blir galet andfådd men man är liksom ändå inge trött.
Men men, efter det hetsade vi till middagen, sen hets-duscha och sen gick vi till learning center och hade study table. Vi måste ha 2 timmar (Tis och ons 7-8) där vi är där och pluggar med laget. Killarna har 6 timmar så vi ska nog inte klaga haha. men det är bra, för man får mycket gjort:)

NU sitter jag här i mitt rum, har städat lite... jag och aja kom fram till att vi nog brode dammsuga här inne. Kanske borde köpa en sån här liten dammsugare utan sladd? eller är de jättedyra? Vet inte ens vart det finns dammsugare här... Vi har heltäckningsmatta i rummet och det börjar synas lite skräp nu haha. Man går iofs alltid med skor på inne men ändå. Vet inte om vi skulle få besök i rummet ikväll eller om de blir sängen tidigt. Hoppas på det sistnämnda haha :) börjar 9 imorn så.

Jahapp, nu blev det ett sånt här långt inlägg igen. Men det får ni stå ut med ibland :)
Men nu ska jag gå. pusss


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0