det här med pannkakorna

gry o moa: tack för hjälpen haha.
Jag vet sannerligen vad american pancakes är nu.... är spyless på dom efter ha ätit som till frukost i några veckor nu...  haha, men det jag tänkte, äter man inte tunna vanliga pannkakor i resten av världen? varför just SWEDISH pancakes? tänkte om det var nå speciale.

Förresten gry, vanliga tunna PANNKAKOR om jag får be. inga jävla plättar här heller. DET ÄR DOM SMÅ!!! ;)
(tänk att man inte ens slipper den diskussionen här borta....)

Men okej, har nyss haft matteprov, det gick bättre än det förra iaf men vet ju inte säkert än haha.
Nä nu måste jag plugga lite personal trainer innan träningen.
Vi har olika kapitel i vår study guide, det tog mig mer än en vecka att göra klart kapitel ett. Nu har jag 4 kapitel till på onsdag. Hurrraaa!!!!

 

Så, i gotta go.... puss hej

 



Pappa, där har du skottmaskinen. Bilden är sne men då får du lite nackträning.

Kram


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0