det är inte lätt det där med tvätten

godkväll

sitter här och fryser som vanligt.... askallt i rummet!
har vart väldigt duktig ikväll, pluggat heeeela kvällen!:)
först fyllde jag i ett papper som jag ska ha med när jag har individuellt möte med coach imorn. Sen gjorde jag klart personal trainer-papper som ska vara inne imorn, det slutade med att jag gissade på några men vafasen jag är asnöjd att jag svarade på allt!:) haha. Sen gjorde jag matte och nu interpersonal communication!

Dock råkade jag glömma att jag hade lagt i en tvätt i tvättmaskinen efter middagen.. kom nyss på det (kl är tio här) så jag måste vänta 40 min tills torktumlaren är klar... tur att jag kom på det iaf haha.
det är inte lätt att komma ihåg det där...

Jaa, mina matvanor är väldigt konstiga här. Jag kände att de inte höll med den onyttiga maten de serverar i skolan så nu kör jag på de som är nyttigt så de kan bli väldigt konstiga maträtter... I förrgår blev det spagetti (utan ost!!!) och morötter endast. Idag till lunch ris i mängder lite sallad och till middag blev det kyckling och kokta grönsaker (det ni mamma o pappa, jag har gått så långt!!!:o dock åt jag inte sellerin)

Det är aldrig liksom några hela måltider men men. Har slut frukt i rummet nu, måste köpa mera mera.
(okej tro inte att jag har blivit värsta hälsofreaket, jag kan fortfarande äta flott... men här måste man verkligen tänka på vad man äter... det är inte så att man någonsin behövde det i skolan hemma?)

idag efter träningen hade jag ont exakt överallt.. typ. i en fot, ett knä, i högre pelle (!!!!!!!) och i lillfingret. Tror jag behöver en day off... blir nog lördag eller söndag. fysen vi har är superjobbig, men jättebra. Vi satsar hårt på att alla ska kunna göra en chin-up när vi är klara med degan.. vilket är om 2 veckor så mina förhoppningar är inte jättehöga men men, haha. Har gått med konstant träningsvärk sen jag kom hit i stort sett så varför inte?

Fick värsta sugen efter att kasta diskus igår hahah. Men det finns inget track & field lag här så det kan bli svårt att göra det.... om inte ni vill skicka diskusen också m o p? Haha, lite tungt kanske. ähhh

Nu ska jag gåå... vet inte vad jag ska göra riktigt, hade gärna gått o lagt mig om de inte vore för den där himla tvätten...

hoppas allt är bra hemma och att ni sover gott nu eller nåt haha. puss o kram!

jag innan skolan imorse... 2a bilden är "meeeh ta en när jag är bereeedd"


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0