chilly sunday

Jaaa vad hände med det fina vädret???
igår ca 30-35 grader och sol och när man vaknade imorse ser man... regn? what?
blåsigt och regningt hela dagen, blöö! antar att det måste bli höst här också någon gång, blä.

vad har jag gjort idag då? inte mycket alls. Vaknade 11.30... åt brunch, hängde i rummet, gick ner till hallen vid fyra.. skulle träna men killarna hade conditioning, wohooo coach wicks är galen, haha. Deras fys var störd men det var kul att kolla på, blev helt glad för alla pushade och peppade superbra, de kan vara lite gulliga våra stora, tuffa och coola killar (det är iaf vad dom vill tro att dom är..)

Sen kom gabbi och dawne också dit och vi skjöt lite, sen spelade jag och gabbi mot big c och steve... gick sådär! testa gå inside mot någon som är 205 och väger ca 150 kilo (inget skämt), det är inte alltid så lätt.

Sen middag och sen hallen igen, skjöt mina 100 straffar som vi ska ha gjort till på torsdag. Satte 78, hade en ring-ut dag men det är iaf över 75 som coach vill att vi minst ska vara över. Men de kan bli bättre =)

Sen sprang jag intervaller, tränade lite drives och sen sa min kropp godnatt, blev tvärslut haha.
Var kvar i hallen tills nu, hängde bara och så. Hade inget bättre för mig :) Men nu är jag i rummet och ska snart duscha.

Har tänkt på en sak, som är så sjukt jävla dåligt med sverige, jag har sagt det många ggr förut när jag har vart hemma också, men varför ska alla hallar vara stängda??? i luleå, som ska vara basketens huvudstad, finns det INGEN hall som man bara kan åka till om man känner för att skjuta lite eller dra ihop ett gäng o spela lite. Kan det vara en liten anledning, bland andra, till varför svensk basket inte är i toppen? Vet iofs inte hur de är på andra ställen, men i luleå är det sjukt svårt att bara åka o spela någonstans.. utan att ringa till nån, som måste ringa till någon, som måste fixa det, som måste ringa ännu en till, som kaaanske kan släppa in oss i en hall... eller näe, det gick visst inte.

Här kan man gå till hallen när man vill, ibland kan det häna att killarna eller volleyboll tjejerna har träning men då kan man antingen skjuta på sidan, gå in till gymmet eller vänta tills de är klara. Jag älskar det här!

Nä ni nu ska jag gå och duscha. Hoppas duscharna är nystädade, ibland är dom så himla vidriga..
puss o hej leverpastej



our favourite place

Kommentarer
Postat av: mamma

Hej sötnos,här kommer en hård stavningsläxa: skjuta - sköt- skjutit! KRAM

2009-09-21 @ 15:28:46

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0