Casper all day long!

jag är helt sluuuut!
jag, mandy, lea, gabbi och dawne kom iväg med halv 11 imorse, när vi kom fram åt vi på en jättegod mexikansk restaurang.. Gabbi tänkte att hon inte var så jättehungrig så hon beställde bara in lite nachos. Först kommer alla utom gabbis rätter in och de var ju liksom i normal (nåja, usa-normal, fortfarande stor) storlek... och sen kommer gabbis. den är ENORM, haha. hon orkar inte ens äta halva och då kämpar hon stenhårt. usa och att allt ska vara oversize alltså, det är helt sjukt haha.

Iaf, sen for vi iväg till mallet (svengelska i know) och där blev vi.... ett himla bra tag
det fanns inget slut, jag spenderade pengar men man fick sjuukt mycket för pengarna om vi säger så!
Sen att det här är typ den enda shoppingen jag kommer göra på väldigt länge tål ju också att sägas.

Efteråt var vi helt slut... haha så vi satte oss i bilen och körde hem.
helt slut är jag nu, men nöjd haha :) Imorgon blir en pluggdag.. har massa läxor till måndag!

nej hörni, antingen ska jag se om nån hittar på något kul eller om jag ska gå och sova haha... 
 hejsan svejsan

 

gabbi med sin mat & lea vid någon godisapparat, tänkte att det blev väldigt färgglatt ;)


Kommentarer
Postat av: Lena Nyström

Halloj Johanna!

Nu har jag också hittat till din blogg. Vad roligt att läsa hur du har det, verkar ju gå riktigt fint med det mesta. Svengelskan sitter fint i dina inlägg! Här i Luleå är allt sig likt. Jampa open i helgen med massa matcher, så nu är baskethösten igång, det känns bra.

Ha det jättebäst, vi är många här i Lule' som tänker på dig

Kram Lena

2009-09-13 @ 20:25:55

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0