campus

Blev en sväng till founders och kika på love and basketball med gabbi, dawne, sam, idris, steve och B.
Den filmen är alltid lika bra och de människorna är alltid lika roliga haha... Man garvar konstant.

Fick tillbaka kameran av idris och han hade tagit lite bilder på campus som han skulle skicka till sin mamma så jag kan ju lika lägga upp lite här så får ni se hur det ser ut runt omkring mig! Sen ska jag sova, vi åker till Casper 10 imorn.

1. Så ser det ut direkt när man kommer in i vår dorm

2 & 3: The dome (vår hall) utifrån



1: bergen runt om stan
2: huset där matsalen, bok shopen, spelrummet och housing är
3: the villas! där kommer jag bo om jag kommer tillbaka nästa år :)



Här kan ni se ingången till mitt hus till höger och hallen där framme,
där pappa kan du se hur nära det är!:) det är underbart

förresten så håller jag på att skriva ihop lite saker som jag skulle behöva skickade till mig till vintern, men vi tar det på skype. puss o kram skumbanan


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0