but it don't maatter nooo

yeye, sitter och sjunger här nu.

Fotograferingen var jättekul, får bilderna nångång nästa vecka tror jag och då måste jag visa er =)
Skulle egentligen bara ta huvudbilder men vi har lite tid över så vi tog en massa roliga bilder haha.

Sen hade vi lektion men var bara där typ 20 min så det var skönt! ;)

Kom på nu att min tvätt är klar så laaater!!

(helt sjukt förresten hur mkt tvätt man har på bara några dagar, mamma hur står du ut? och jag är liksom bara en person!)

 

Ska nog träna själv ikväll, ingen lagträning om vi inte drar ihop någonting.

åhhh, det är så kul att träna.... har fått värsta nykicken vill bara göra det hela tiden :D

men näää.. heej!


Kommentarer
Postat av: mamma

Hej älskling, glad att du äntligen har upptäckt vilken underbar hobby tvättandet är!

2009-09-12 @ 08:28:02

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0