bilderbilderbilder

1. pavlina and micki at the trolley ride

2. Gabbi i trolleyn

3. Mandy, det är hon som är den andra inside tjejen:)

4. Coach McCarthy's små söta barn :)

5. Jag och Big C (han är 205 och VÄLDIGT stor)

6. En älg? ren? dunno.... det finns såna här iallafall!

 

Förresten så fick vi en till tjej till laget idag, vet inte riktigt hur man stavar hennes namn men tror man uttalar det cyren eller nåt sånt.. hon är stor men inte superbra kanske.. tror mest hon har träningsplats men vet inte, vi är ju bara 10 st i laget så det är ju bra med en till!

 

Nu har jag läst klart mitt papper till interpersonal communication imorn, måste springa över till jarrell och lämna det för han har lyckats tappa bort sitt... men men! vet inte vad som händer ikväll, ska nog städa lite i rummet, det behövs!!! Måste nog köpa en liten grej med lådor som man kan ha under sängen på walmart nästa gång, mitt skrivbord är smockat och lådorna till likaså! När jag har städat så ska jag ta lite kort på rummet också så ni får se, gillar det jättemkt nu när korten är uppe på väggen!:)

 

Ska skypa med mamma och pappa om någon timme nu, klockan är fortfarande tio i 5 hos er ju... (har kvar den svenska tiden på datorn så jag har kooll!)

 

Nä nu måste jag springa över till founders (en annan dorm) med pappret till jarrell.

ha det så bra där hemma!!! puss puss

 

p.s. glöm inte och kommentera haha

 


Kommentarer
Postat av: eva lena

Johanna!! Hur går det i skolan? Låter som du har det bra & kul. Saknar dig sötnosen, puss och kram<3

2009-09-11 @ 17:56:12

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0