BILDER!

Okej, ni måste ju få någon sorts belöning om ni kämpade er igenom hela förra inlägget. haha.
Här kommer lite bilder! Klicka på dem om ni vill se dem stora (det var mest ifall mamma eller pappa skulle tycka att de var för små elelr något sånt haha)

so here we go!

1. Lea, Lustig gubbe som skjutsade oss upp för berget och ägde stället vi var på och Kendahl efter vår retreat uppe på ett väldigt högt berg :)

2. Här var vi halvvägs uppe för berget!

3. Aja och Jarrell shakin their booties, haha. en av kvällarna i keidas rum!

4. Häng i keidas rum igen.. Gabbi, Aja, Steve, Jarrell och Big C

 



1. Jag, Gabbi och Keida
2. Laget innan en trolley-ride
3. Hela laget i troleyn!
4. Kendahl och Lea :)

NU ska jag sova!! kommer mer bilder imorgon!!:) puss o kram på er


Kommentarer
Postat av: Emma

Hahaha jag grät typ av skratt när jag läste om strumpan på axeln...:) Kul med bilder också! (Men text är också bra såklart) Massor av kramar från storasyster! (Lorenzo hälsar också)

2009-09-09 @ 13:29:58

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0