bilder från igår

Skoldansen igår var kul! haha... I början var det lite stelt men sen så haha :)
Efteråt for vi till walmart och köpte något att äta, sen hängde jag o gabbi med omar, steve och ken utanför deras rum... haha jag var så himla övertrött, skrattade åt allt.

Men det blev ganska sent, så jag är rätt trött idag! men det gör ingenting, det här är väl en av de få "roliga" saker förutom all basket då som händer här under året ;)

well well, ska på någon fotogarfering med laget om ca en timme. Kan passa på att lägga in lite bilder från går då :) enjoy!

1.omar & sam  2.gabbi, omar och jag 3. Aja, Idris (från belgien) och ikeida

1.steve, big c, kendrick och gabbi! 2. me and gabbbi! 3. B och Keida... och jag då
(jag skulle hoppa undan så jag inte kom med på bilden på sista bilden.. gick ju sådär, haha)


1. Sam and JR 2. Gabbi, Jordan (det är våran ass coach haha, han är dock i vår ålder och går på skolan) och jag


well well, hinner inte skriva nåmer nu, ska på fotografering!!
har på mig matchstället för första gången nu :)

kan inte ta kort dock för idris har lånat min kamera men den är snygggg!

okej, tjolahooppp tjollaheej!

 

 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0