basket.se = blä # 2!!!

nähä, nu vill inte ens statistiken komma upp heller!!!

Men av vad jag har förstått så missade jag en jävligt bra match. rätt?

Har precis köpt en mattebok för 200 dollar. Känns underbart strålande superhärligt!!! not.
Även om man bra gärna skulle vilja tro det när man är ute och shoppar så är man ju inte gjord av pengar. tyvärr.
Men det här ska vi nog klara, men surt är det... tänk vad jag hade kunnat köpa för de pengar... sen liksom.... en mattebok?

Ska med Jordan till Degan snart... men han vill inte svara på mitt sms så vet inte riktigt när det blir. men snart iallafall! Sen ikväll frågade mandy om vi ville med på rodeo så kanske får se mitt liva första rodeo ikväll ;) haha.
Vet knappt vad det är men alla som är med i rodeo-laget går omkring med cowboy-hattar (kanske inte alltid...ledsen om jag gör er besvikna) och boots så det kan bli coolt. hehe.

Ser fram emot att Degan ska "stretch the heck out of me" som han vill uttrycka det, plus att han ska använda sin himla "electricity". Det låter väl ändå ganska läskigt??? jag berättade om micke sandbergs metoder med ett finger i magen, själv tycker jag det låter mycket mer harmoniskt.

Måste köpa mera skavsårsplåster, dessa var lite för små för mina fina små blåsor.

 

Annars rullar allt på fint. Inte för att ni nog har tid att undra eftersom jag skriver här 24/7 haha.

Men jag måste ju underhålla svenskan, säger vi. Brukar allt som oftast lyckas smyga in ett antal svenska ord i mina meningar här... de måste tycka jag är knäpp. (Idag lyckades jag och gabbi nästan snacka i en halvtimme utan att någon av oss sa "huuh????" haha)

 

Nej nu ska jag ringa Jordan. hej hopp


Kommentarer
Postat av: fanny

nyström hade 3 dunkar :) (tror jag de var)

2009-09-26 @ 08:55:08
Postat av: Anonym

200 dollar??? sjuk mattebok

2009-09-26 @ 09:55:14

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0