athletic BBQ

helluuu!

Fysen med degan gick bra! Degan är en snubbe från Sheridan fitness center eller nåt sånt och är jättebra fystränare, han är sjukgymnast också :)

Sen sprang vi tillbaka till rummet och hetsduschade och fixade oss för sen var det dags för the athletic BBQ:) Den är till för alla lagen på skolan, våra host families och hela allmänheten, för att locka lite publik och så..
Det var jättetrevligt, god mat och så... sen skulle vi ju då presentera vår rumskamrat... inför a whole lot of people!!!!!! Och gissa om jag blev överlycklig när Aja sa att hon hade night class så jag kunde inte presentera henne... Men då säger coach att jag ska presentera henne ändå, även fast hon inte är där, så då blev de ju bara mer awkward haha.... Jag hatar ju verkligen att snackar inför folk, även på svenska, så ni kan ju tänka er.... Men de gick nog bra!

Vår host family var där så jag, gabbi och pavlina stannade och snackade med dem ett bra tag :) sist kvar var vi haha, men de är så himla trevliga! Katie fyller 8 på lördag och vi blev bjudna på hennes födelsedagskalas, vi ska ut till något ställe vart de odlar jättestora pumpor, blir säkert jättekul :) haha.
Vi fick varsin liten goodie bag med våra flaggor på och mat inuti av dem också, så himla snälla haha.

Sen kollade jag o gabbi lite på när killarna spelade flag football, och nu är jag här och ska plugga lite... suck!

Men men, ska försöka komma i säng i tid ikväll så de inte blir som imorse haha....

Puss o kram skumbanan!

   

1. mandy, kendahl och leann

2. jag o gabbi med alla i vår host family utom larry :) (där kan ni se våra goodie bags också hihi)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0