10.25?? SHIT!

hade class 10.30 idag..
vaknade 8.30.. nä, jag äter frukost i rummet och sover lite till istället... 9.15... bara liiite till.. 9.30, okej en kvart till!!
Sen vet jag inte riktigt vad som hände förutom att jag vaknade och kollade på klockan.. 10.25......... strålande!

Men jag hann!! det ni. En fördel med att bo på campus haha. Kom till lektionen med sovmärken på armen men vadfasen..

Sitter på rummet nu, har slutat och har träning på 3½ timme, sen efter det är det BBQ :)
Ska nog göra lite personal trainer för vet inte hur länge det där håller på ikväll så de e oklart hur mkt pluggtid de blir.... hehe. Har iofs gateway och theory of coaching till imorgon också så vi får se hur fan der här ska gå.

Igår kväll pluggade jag 4 timmar i sträck, sen sa jag stopp så hängde jag lite med Aja o Sam.

Nu loggade empis in på msn!! wiiie. miss u!

Igår var det lasagne OCH potatis till middag!!!!! :D lyckan var ju total.
Idag var det dock pizza.... det nyttiga var en risgryta som hade en aning för mycket pirri pirri i sig om vi säger så, jag är ju inte så mkt för stark mat, min mun brann upp.... det smakar bajs också....
dock så fanns det ärtor! wiho!

näej ska kanske ta tag i lite plugg.. puss!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0