you're the voice

snön är påväg bort, hallelujah

har lite blåmärken från snöbollskriget igår, gabbi har ett blåöga
det var hårt, killarna tycks inte vilja förstå att vi tjejer är lite mer ömtåliga hehe (för det är vi ju!)

Hade en lektion idag och sen satt jag i matsalen i en och en halv timme för gabbi var otroooligt seg och hon hade min telefon som jag var tvungen att få. Väntade tills posten kom och ingen låda idag heller :(

Måste skaffa mig lite mera varma kläder. Har en tjocktröja i som jag lever nu, älskar den men man måste ju tvätta ibland hehe.

Nej ska gå till gabbis rum nu. Vi ska se på disney, hängde i deras rum igår och såg på Alladin, så himla bra!!
Aja, kram på er


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0