you should've listened

Listen, I am alone at a crossroads
and i've tried and tried to say what's on my mind
you should have known

I don't know where I belong
but I'll be moving in

Beyoncé är grym.

 

Förresten, min roomie är en riktigt skojare om vi säger så. Hon tycker att hon är jätterolig, skämtar med allt och alla haha. Tycker dock inte hon är så rolig nu när hon ändrat min facebook status. Till det här: "i itch my butt in public when people arent looking"

Ah men tack Aja! det var typ 100 år sen också så alla har ju garanterat sett det haha, äh. Tror inte någon tar det särskilt seriöst och hon är härligt min roomie. Vet dock inte vart hon är nu och det är tur för henne för jag kanske måste slå henne litegrann bara hehe.


Kommentarer
Postat av: ABSSOLUTAARNELA

hej :) va ska du göra idag ?

kram!

2009-10-25 @ 09:37:00
URL: http://aarnnela.blogg.se/
Postat av: ylvi

hahaha jaa jag såg det där :P och ska bli bättre påa t kommentera och vi måste skypa nån dag nu:D hoppas du hare braaa puss puss och kram kram från ulfi

2009-10-25 @ 18:44:22
Postat av: Anonym

Jo klart de kan ja tänka mig! hur kom det sig att du började på collage?

2009-10-26 @ 00:17:12
URL: http://spelens.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0