you remind me of a girl that i once knew

Blogg.se se stängde ner mellan 00 och 04 svensk tid.

det är ju min bloggtid liksom!!!!

Men nu är jag inne, klockan är 4 för er, nio på kvällen för moi.

Fick brev från farmor och farfar idag, jättekul :)
Extra kul eftersom Aja alltid går till sin brevlåda och säger "I'm just gonna see if someone loves me" ... Och hon har aldrig någonting där inne. Idag sa jag "Okay, I'll check too!"

Också hade jag fått brev!!! Och inte Aja, hehe....

Har gjort lite läxor, lite slapp och lite ditten och datten sen dess. Ska sova snart om jag blir trött....
Har lifting klockan 7 imorn bitti, inte så farligt tidigt ändå. trodde det var 6 så.

 

Efter det SKA jag städa mitt rum. SKAAAAAAAAAAA.

 

Om 2 veckor och 2 dagar åker vi till Colorado Springs btw!!! längtar så hehehe.
Det är då vi ska till Denver och se Nuggets-Lakers :):)

Inte helt fel!
Puss o kram skumbanan



see ya!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0