what to do?

Alla i laget är lite smått exalterade över att vi faktiskt har en ledig eftermiddag..

..men då kommer vi ju till frågan, vad ska man göra?

kanske går och kollar på killarnas träning. Tänkte till och med att jag skulle gå och skjuta/gymma litegrann. Hur nu den ekvationen går ihop, att jag nyss var så förbannat trött att jag inte kunde bära mig själv typ. Har iaf inge mer ont i halsen men ingen låda än så länge :( iofs har inte posten kommit idag så jag vet ju inte. men mina förhoppningar är inte så höga, pavlina sa att det brukar ta typ två veckor:O Okej att det är långt avstånd men 2 veckor?! lever vi på 1800-talet elleeeeer. Nä, juste jag tänkte väl det.

Undrar om storleken på lådan spelar roll, hope not!
Jaja, ska ha matte om en halvtimma.. tar emot extremt mycket men vad gör man inte.

sen är jag leeeedig resten av dagen. Vad jag gör av den ledigheten återstår dock att se. Kanske någon vänlig själ vill skjutsa downtown så man kan springa runt lite där? Omväxling förnöjer! döh.

Okajj, nu ska jag kilipila. hej

Kommentarer
Postat av: Pa

Lådans storlek kan inte vara problemet men undrar om vi fyllt i alla blanketterna rätt - hoppas! Kram Pa

2009-10-08 @ 21:58:59

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0