wennnny wednesday

Idag har jag vart otroligt duktig känner jag:

Jag förstod typ allt på personal training
Jag fick vara i en grupp som var kallad lite såhär; DEM SOM HAR KOLL!
Även det i personal training. Tusen kors i taket.

 

Jag förstod även allt i matten. OCH jag har gjort vår läxa. Typ första gången.

 

Träningen var jätterolig och jag känner mig i bättre form än nånsin. yäy

Sen har vi även sett the hangover i ctel ikväll, kanske inte var en särskilt stor bedrift av mig att ta sig dit men jag förlängde livet några timmar iaf, hee den är så kul. love itttt

Nu ska jag väl snart försöka sova.
På kvällen tänker jag såhär "nu ställer jag klockan på den, den, den, den, den och den tiden (ja jag behöver så många alarm) OCH när den sista ringer, då är det väl fanimig ändå bara att kliva upp? så svårt behöver de väl ändå inte vara. Då hinner jag göra det, det, det, det och det också.."

Men på morgonen, då är det helt andra puckar. Prioriteringarna försvirslas (ingen aning om ordet existerar men det lät bra) och varenda minut/sekund som man får ligga kvar i sängen känns livsviktig. Så man börjar prioritera bort sånt som att sminka sig, borsta håret, ens kolla sig i spegeln och så vidare.....

Imorgon börjar jag 10.30, konstigt nog är de de värsta dagarna att ta sig upp på.
Håhåjaja, jag känner redan tröttheten och ångesten inför morgonen. Ska typ ställa klockan på 3 inatt så man får bli sådär "ååååååååh jag måste gå upp snaaaaart. NEJ. klockan är bara 3!!!!! jaaaaaaaa"

Nu ska jag sova..... Och sen vakna. suck. Jaja, hejdå

 

 

 

 


Kommentarer
Postat av: Anonym

jojo ta tag i dej själv. upp med dej 10 min tidgare och gör dej fin haha!

2009-10-15 @ 13:40:44
Postat av: Anonym

ojj det var från ulf men det förstod du nog haha :)



ps. du e alltid fin men du fattar

2009-10-15 @ 13:41:53

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0