vball och pippi långstrump

Ingen matte idag = lycka. Test imorn dock.

Jag och gabbi såg på en superbra film istället. (kommer inte ihåg vad den heter.)

Sen träning, kul :)

Efter middag och en aning försenad dusch så gick jag till hallen för att kolla på lite volleyboll. Slutade med att vi spelade 4 mot 4 och även människorna här på andra sidan av atlanten fick erfara mina (icke-befintliga) volleyboll-skills.... Det är som att när jag och en volleyboll sätts ihop så går allt fel. Det är inte bara när jag slår bollen, det är motorik och allt sunt förnuft som försvinner också. 

Jag sa efteråt: "Well if i practice.........."
Och Jordan fortsatte: "Yeah 3 times a day for 20 years, then you might be okay"
Och då sa dawne: "Jordan, don't be so negative!!"
Och Jordan: "Dawne, I'm not negative. That's positive thinking!!!!"

Så var bra jag. Fick även höra "Okay, you're not the best... but still not the worst!.... Or..... I don't know about that"

men men, man kan ju inte vara bra på allt.
Sen hängde vi i gabbi och dawnes rum, pratade och kollade på pippi långstrump :) Blev lite stolt över Sverige då haha.

Nu ska jag snart sova. Halloween om 2 dagar... måste köpa vuxenblöjor!

puss och kram

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0