världen är liten

En sak jag har lärt mig sen jag kom hit är att världen är verkligen helt sjukt himla liten.


- Vår athletic director och killarnas head coach känner gustav och leif, bara det är sjukt!

- Killarnas assisterande coach är bror med Sundance som var hos oss på BG en vecka i ettan och hade clinic

- Gabbis pojkvän hon hade hemma, som är amerikan men spelade som proffs i australien, spelar nu i danmark i Åbyhöj... ett lag som vi spelat mot många ggr! (inte killarna då, men ni fattar)

Så jag sitter och översätter sidor på danska åt gabbi haha.


Sen fick jag veta att Lisa Öberg som gick bg med 89orna bara bor några timmar härifrån, kanske träffar henner när vi åker ner till Denver och spelar! kul:)

 

Tänk att jag flyttade till andra sidan världen, till en liten håla, och träffar folk som känner de jag känner!!! Det är ju helt galet.


Kommentarer
Postat av: Gustav

jag antar att det är mig dom känner.... haha

2009-10-07 @ 21:57:39
URL: http://gustaav.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0