varför så poppis?

Jag får aldrig kommentarer här på bloggen. Inte ens av mina vänner :( (ja, ta det som en hint hehe)

men helt plötsligt hade jag fem (det är mkt för mig ja) stycken av personer jag inte ens vet vem det är! Känner mig ju som blondinbella nu!

Kommer väl mest troligt inte hända igen men just nu känns det bra. Liksom att få NÅGON respons på det jag skriver. (ja, hint igen)

Hehe, nåvääl. Har haft en bra dag idag, efter lunch gick jag, dawne och idris och kollade flag football, sen var jag linje domare på en volleyboll match som de som vanligt förlorade med 3-0 i set... måste säga att vårt volleyboll lag inte är det bästa. Tror dock inte att jag hade platsat men vart hade jag gjort det egentligen?

Sen middag och sen kollade nästan hela kaget på The proposal i Kendahl (som är tillbaka från svinisen), Mandy och Lea's villa. Sen for jag, dawne, gabbi och steve ut på äventyr och sen såg vi slutet på Törnrosa. Och ja, vi såg början igår men jag gick till mitt rum för det blev lite jobbigt och se. Lite läskigt.

Nu ska jag sova. Är så förbannat trött! Ni anar inte.
Imorgon får vi sova ut.

Jag bryr mig inte ett smack om att jag gillar mornar nu för tiden, jag ska sova så jäkla länge att ni inte ens kan ana HEHE. (=jag kommer vakna klockan 8 klarvaken)

 

Nu, sleep. Och fortsätt kommentera hehehe. puss

 



det är okej att vrida på skallen, as usual.
bra matchning på kläderna, I KNOW!!!
det är varför jag har en modeblogg........ not


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0