unbelievable

ja, heter man johanna eriksson så.

lyckades nyss ramla för ANDRA gången IDAG.

nu blöder jag på fingrarna också, trodde jag skulle bryta benet där ett tag.

Gabbi säger att hon ska följa mig med en videokamera, jag tyckte vi kan göra en film "jo's life on the ground"
Skulle nog kunna bli några timmar lång om det ska fortsätta i den här takten...

Annars har jag tränat idag, det var jätteskönt men mina ben var jättetrötta när jag sprang intervaller i slutet (hade gymmat ben). Sköt litegrann också :)

Sen tog jag det alldeles för lugnt till och i duschen så jag missade middagen, men jag, gabbi och dawne for och åt på Wendy's, jag åt världens godaste kyckling caesar-sallad. Sen for vi till walmart och jag fyllde på mobilen och så!

Hängde i gabbi och dawnes rum fram till nu, tänkte sova där först men de är lite för sjuka i det rummet så haha.
Nu är jag i mitt rum och ska se till att mina fingrar slutar blöda och sen sova........ skarpsåren på magen är värst dock, sen första vurpan idag. haha fattar inte hur jag lyckas.

Nä nu ska jag gå och låsa dörren så man inte får oväntat besök inatt. Kram på er



man ser inte så bra på den här bilden, det är värre... men om ni tittar riktigt noga så kan ni se mina fina skrapisar haha. (och ni kan se mina fina rosa mjukisar, världens skönaste. 6 dollar på walmart, typ 40 kr. tack!)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0