Tidsskillnad

Blev apförvirrad idag kring kvart över 11 våran tid när jag skulle kolla plannjas live-stats, det är ju 8 timmars tidskillnad och då borde klockan vara 19.30 i sverige men matchen hade ju inte börjat!

Trodde jag hade fått det hela bakom foten (haha säger man så?)

Men så kom jag på det! Vilken snilleblixt!

Ni har ju bytt till vintertid! Något sånt finns ju inte här! (vad jag vet?)
Så nu är det bara 7 timmar! Det är ju superbra.
Och vad smart jag känner mig!

Har just käkat en granatäpple - gör inte det.
Visst det är ju gott och så. Men rummet ser ju ut som en mordplats och det ser ut som att jag har fått vattkoppor igen - fyfasen så grisigt och stänkigt.

så INTE värt det hehe.

Matte (prov?) kl två. Hon var ju sjuk igår så vi får se om det blir nåt.
Nu ska jag kika vidare på matchen, GO PLANNJA!

puss och kram

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0