sunday

Sitter här och dricker min första starbucks-kaffe sen jag kom hit. mums!
Kan inte riktigt förstå att det har dröjt såhär länge tills jag fick mig min första hehe.

kareoken igår var kul! Blev lite sent men på något sätt så var jag superduperpigg när jag vaknade kl 7 imorse. Jag är ju inte helt hundra, men det är kanske inte någon nyhet.

Hade träning från 8-10, sen skulle vi då skjuta vår straffkast och det tog ju ett tag.
Satte iallafall 398/500, typ 80% så det är väl helt okej!

Sen lyssnade vi på domare om reglerna, och de är ju helt kockoväck ibland men men ;) haha
Benen och fötterna gjorde verkligen ont efter 4 timmar i hallen men vi sprang ändå till matsalen för de va så himla kallt ute. Hahaha dagens var när jag och pav kollar bak och micki ligger raklång på marken, hon hade snubblat haha.

Sen for jag, dawne och gabbi till walmart/dollar tree (typ världens bästa butik) och sen starbucks. eller ja, starbucks drive thru.

Köpte städgrejer på walmart. det ni. Vi har förresten dammsugit vårt rum nu och vilken skillnad!!
Nu har jag köpt lite grejer så vi kan göra rent handfatet för det är enkelt sagt sjukt jävla snuskigt hehe.

Nåja, man kanske ska ta sig en dusch nu såhär några timmar senare. mums vad jag är frääääsch!

Hoppas allt är finfint hemma, ikväll ska vi ha nå ice cream grej med våra host families i hallen. Ska kanske göra lite läxor oså nu. Efter duschen då.

puss och kram

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0