stop looking at what you ain't got..

..Start bein' thankful for what you do got

Så är det ju. Big time.

Men man kan ju alltid ångra saker man har gjort.
Till exempel kan man ångra att man klippe av sig sitt hår.
Det var ett år sen nu, ETT ÅR SEN! Och inte fasen är mitt hår sådär långt inte:(

Längre såklart, men inte som innan........ och jag är så ledsen haha.
Fatta hur länge de kommer ta innan jag får så igen, minst ett år till.....



Det där var samma dag som jag klippte mig. Lite slitet i topparna  - ja!

men varför, VARFÖR, kunde jag bara inte klippa dom?

Okej, jag vet att det finns viktigare saker att grubbla på men nu är det såhär haha.
Nu ska jag hoppa in i duschen! Lifting kl 6 imorn bitti. God natt på den ni.

puss


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0