sleeping roomie

Ja min roomie soer nog mer är någon annan.
Har aldrig träffat någon som sover mer än hon.
Och då är även jag inräknad.... Jag tycker ju som att jag brukar sova mkt när jag har tillfälle.

Men Aja, det är sjukt. Varenda liten sekund hon har över, ja då sover hon. Idag sov hon till ett.... nyss vaknade hon alltså när jag kom tillbaka från min tredje klass liksom! Hon sover jättemycket. Hon har alltid en 2-timmars nap före träning. Vet inte om jag vill eller inte vill vara som hon.... Vad jobbigt att vara trött hela tiden liksom haha.

Städa måste jag göra, fortfarande. Det går lite segt, jag kör på taktiken "stoppa in två klädesplagg om dagen i garderoben"

Då borde ju alla vara borta snart, eller hur?

Nu ska jag ladda för matte. not, hehe.
Äh men har det om en halvtimma iaf. puss o kram skumbanan


roomie (och jarrell)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0