scary movies - inget för mig

hejhopp i stugorna

sov länge imorse, halv 12 ungefär. Då kom idris in i rummet och frågade om han fick låna mitt skype, var jättekul att höra han snacka holländska!! fattade inte ett skit haha.

Sen gick jag upp och åt lunch med några härliga. Sen hänge jag med dawne och gabbi i deras rum och sen for vi tre ner downtown. Vi gick in på JC Penney och på herravdelningen hittade jag en rosa hoodtröja! Har aldrig känt något mjukare eller varmare, mmh! På rea var den också. kap! Kommer bo i den.

 

Sen hängde vi lite mera, snäll som jag är gav jag gabbi lite massage och sen käkade vi middag. Sen gick jag till micki och pavlinas villa där vi då skulle se skräckfilmer. Och de som känner mig vet ju att jag kan vara lite känslig för sånt där. Även kallat kan-verkligen-inte-kolla-för-jag-är-så-rädd-att-jag-tror-att-jag-ska-dö. Så jag sprang över till gabbis rum men då var jag ju tillräckligt rädd att jag trodde att en ekorre på vägen skulle förvandlas till något enormt och döda mig. Jag kan ju inte ens se Shrek, hur tror de att jag ska kunna se My bloody valentine eller fredag den trettonde????

Imorgon ska jag träna men mer vet jag inte. sova ut, och sova ska jag göra nu med.
godnatt och puss på er


häng i micki och pavs villa


Kommentarer
Postat av: Pa

Hej hopp själv du, nu drar jag o ma till Italy.

Kram MaPa

2009-10-11 @ 09:42:54

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0