Så det blev såhär

Jag kom i ordning. Gick till middagen.
Många jag kände var där men på något sätt hade de nog luskat ut vilka som kände varandra och spridit ut alla vid olika bord. Jag satt med ett gammalt par, som var trevliga men hade öööööverdriven ögonkontakt när man pratade med dem, ni vet sådär att man känner sig utstirrad. Lite obekvämt sådär. Sen var det en tjej som inte sa ett knyst, en lärare som verkade lite halvt väck hon med, och sen den knäppaste killen på skolans syster. Men det var trevligt ändå :)

Jag sminkade mig faktiskt idag. Kan inte riktigt komma ihåg när jag gjorde det sist.... haha

1. gettin ready.... så inte peppad.
2. jag skulle byta om, glömde att vi hade ett fönster
3. vem är du och var har du lagt min rougeborste?
4. ready to go! believe it or not

Det var typ så det gick till. Positivt med middagen var dock ballongerna, åh, ballongerna!!!!

Vi försökte få in alla i bilen:



Sen stoppade vi in alla i mitt rum:




Nu ska jag snart gå och lägga mig (jaja snart och snart, klockan är inte ens nio)
Vi har träning 6.30 a.m imorn, men jag gillar ju mornar nu för tiden.

så det blir inga problem. alls.

godnatt


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0