ruinerad?

Ja - det är ju så himla dyrt att gå på College.
Jag har ju scholarship så jag skulle ju inte behöva betala någonting... trodde jag ja.....

...men nu fick jag ett brev på posten. en räkning.

Vad jag behöver betala för att gå här i ett år?

20 CENT!!!!!!!

Vet inte riktigt hur jag ska klara av det här. Måste planera om min ekonomi helt nu. Shit... kanske måste åka hem har ju inte råd med det här. Eller?

 

För er som inte vet är 20 cent ca 1,50 kr.

 

VARFÖR skickar de en "räkning" till mig på 1,50 kr?

Är de i ett sånt behov av pengar eller? haha

I do nooot understand! Och de har skickat pappret till mig två ggr nu så det verkar ju tydligen vara viktigt haha... Aja, jag kanske kan punga ut 20 cent för det här året om de nu ska vara så petiga.

Snart - dusch och sen volleyboll match. Förhoppningsvis förlorar de inte med 3-0.... igen...

Imorn träning och sen scrimmage mot några killar. Sen ska jag, gabbi och dawne till dawne's morbror/farbror (heter ju samma sak man bli ju apförvirrad) och fixa lite.

puss o kraam

 


Kommentarer
Postat av: emma

hoppas du har en bra lördag? / fröken bitterfitta

2009-10-31 @ 17:49:00
URL: http://frokenbitterfitta.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0