repeat

Ja, veckorna går som på repeat här. haha :) Onsdag igen, har precis haft gateway och nu sitter jag här. som jag alltid gör efter den här lektionen ;)

Gick och la mig kvart i tio igår. Somnade kanske halv tolv. Det är ju så typiskt när man ändå har gått och lagt sig i tid, ja då kan man inte somna!!!! Men jag är rätt van om vi säger så. Hela mitt liv har jag alltid behövt minst en timme, ofta två kanske tre, för att somna... funderar på att köpa någon sorts sömnmedicin hehe. Fast det skulle jag ju aldrig göra, tänk om man inte vaknar liksom :P

Har även tänkt på att det här att jag delar rum är faktiskt bra för min städning. Det får mig liksom att plocka undan varje kväll. Inte bara slänga kläderna på golvet utan faktiskt hänga in dom i garderoben, för nu är det ju inte bara jag som lever i min svinstia, det är ju faktiskt en annan också. Inte jättesjysst mot henne liksom att svina ner hela rummet. Inte sagt att jag inte hat stökigt. Men det är inte svinigt.

Tycker även lite synd om min roomie eftersom mitt rum är ganska.... rosa.
Ni som känner mig vet ju hur jag är med rosa. Allt. ska. vara. rosa.

Det har alla här märkt kan vi säga. Jag märker inte ens själv förrän alla säger.... "Jo. Pink. Again."

Kollade in lite i min garderob.

jag fattar liksom inte grejen. jag har ju jättemkt svart, vitt och andra färger....? Kolla jeansen till exempel, inte ett enda rosa par!!! (de lämnade jag hemma)

Näe, fattar inte grejen lixxxx!

Har lektion om 40 min. Sista basketdelen av theory of coaching - nästa vecka börjar vi med volleyboll. Oh my GAH hur ska det gå. Jag vet ju liksom INGENTING om volleyboll. Och framför allt är jag sjukt dålig på det.

Nu ska jag sluta skriva. Ska bara lägga in en bild på min fina Grizzly t-shirt (köpte en hoodie också - rosa........) Om ni har missat det så är jag och gabbi nu världens största Montana Grizzlies fan!!

 


där kan ni se mitt rum från en annan vinkel också - spegelvinkeln hehe


och ja, jag har rosa shorts. men nu släpper vi det där.


Kommentarer
Postat av: Tobias

Du har så rätt så ;) får nog skriva ut det i bloggen imorgonbitti också :D

2009-10-21 @ 23:48:17
URL: http://grymtroligperson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0