Paranormal Acitivity

Vet inte om filmen har kommit ut i Sverige än, men det ska tydligen vara den absolut läskigaste filmen någonsin. Dessutom en sann historia och scener ur filmen är verkliga, alltså någon som filmat med en filmkamera.

Killarna i killaget har sett den här filmen. Och de är helt förstörda.
De tuffa coola killarna är nu livrädda, vaknar mitt i natten, kan inte sova....

Igår kväll när jag precis skulle hoppa i säng står Omar i dörren med sin kudde i handen "jag kan inte sova. får jag sova här inne?"

haha, för en film. Omar hade berättat om filmen för Aja och Aja vaknade mitt i natten och kunde inte somna om, och då har hon inte ens sett filmen utan bara fått den berättad för sig!

Som ni förstår, så ska jag för allt i världen inte se den här filmen. 

Aldrig i hela mitt jävla liv. ALDRIG.

Alla är som "åhhh nu måste vi ju som bara se den här filmen"

 

NEJ, säger jag. NEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEJ 


Kommentarer
Postat av: Vråken-Mickan

jag förstår dig Joppa, har hört talas om den och jag skulle heller ALDRIG se den, fy fa-an! ;)

2009-10-28 @ 19:26:51

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0