pack the place in pink



Jag måste duscha innan skolan imorn.
Om ni undrar varför kan ni ju ta er en titt på bilden. Tänk hår.

Volleybolltjejerna förlorade med 3-0 i set........ igen.
Har faktiskt inte sett en match när de inte gjort det, men men! De är jättesnälla o gulliga så:) Hur nu det kompenserar haha.

Börjar 9 imorn... har en stoooor hög med läxor (okej i 2 ämnen, men ändå) som måste göras innan dess. Tror jag gör personal training idag och matte imorn på dagen. Kom även fram till idag att tränar man som vi gör, så borde man äta mer än sallad till lunch... det visste jag ju iofs innan också, men idag fick jag erfara konsekvenserna - NOLL energi på träningen, men det gick bra ändå!

Kram på er!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0