också var det ju det där matteprovet.

ja, matteprovet fick vi ju tillbaka idag också.....

24% av 48 elever klarade provet, 76% klarade det inte.

guess what? i made it!!!!! fick visserligen bara ett C men jag klarade det!!
trodde ju att det ar totalkört när hon sa att det bara var 24% som klarat det haha.

det går ju lite upp och ner i den där kursen alltså.
första provet tror jag inte att jag klarade (pga språkproblem mest), andra provet mer än 100% (107/100) och nu ett C. haha.. Hon sa idag att jag låg på ett A dock. Hon skulle fylla i ett papper som vi måste ge till coach och hon säger "You got an A right?" var väldigt snabbt att svara "yes of course" då.


På samma papper fyllde även min personal trainer lärare att jag har ett A i den kursen, DET är ett skämt om inget annat haha. Men helt okej för mig.

Gillade ni bilderna nedanför btw? Det kommer mera senare! Har bara inte fått dom än.

Vår lediga eftermiddag spenerades downtown.. Sheridan hade ju lite shopping trots allt. Köpte lite varma kläder, en mössa och så vidare. Och baslinnen, 3 dollar på walmart! Har snackat både med gabbis mamma och dawnes pojkvän på skype idag, haha det var jättekul. Speciellt att prata med gabbis mamma, hon berättade tusen saker jag kan reta gabbi för.

Nej hörnini, jag är supertrött. Klockan är dock bara nio men ja, varför inte? haha
kan sova hur länge jag vill imorn för min första lektion är inte förrän klockan 2. Kanske går till Personal Training open lab hours (kors i taket) för att få bortgjort lite läxor där. Är ju inte så bra på det här i rummet, och där kan man ju få hjälp också.

Hoppas verkligen lådan kommer imorn också. Vi ska vara ute hela lördagen och det ska bli minusgrader!! Men nu har jag ju lite varma grejer iaf :)

Jaja, ska inte skriva nåt mer nu. Kan lägga in nå fler bilder som jag nyss hittade på hemsidan. Förresten kan ni se Coach Wicks tv-show på vår hemsida! Gabbi och Lea gästade sist, då kan ni få höras gabbis härliga accent haha.

Men men, vi hörs ju. snart. hehe, puss o kram



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0