obsessed

förresten, det är några saker jag har blitvit lite besatt av här (vissa bättre än andra);

- Mackor med jordnötssmör (dawne har visat mig det nyttigaste haha)
- kiwis!!!! helt galen i dem och här har jag inga begränsningar. Kan äta hur många som helst. Men har även fått lära mig att det typ är den mest nyttiga frukten så =) (Och jag tänker alltid på ki-wi, haha kinaskämt? fanny? lollo?)
- Flingor med jordgubbar och mjölk. Frukost every day.
- Äpplen. mitt motto är "5 apples a day definitely keeps the doctor away!"
- Chocolate & Chip cookies..... världens godaste men har slutat med dom nu haha.
- Toast med philadelphia-ost slinker ju också ner lite då och då.
- Vatten - dricker aldrig något annat.

Något jag aldrig äter är chips, pommes frites, hamburgare och sånt. Pizzan är också borta nu. Det blir som att det finns ÖVERALLT så jag ser bara förbi det. Är inte ens sugen... samma sak med läsk. Och det är ju himla skönt.

Asså en sak fattar jag inte här. Det står överallt, i alla tidningar, miljontals hemsidor, tv, alla lektioner... om hur feta hela usa's befolkning är. Men är det så himla konstigt???? Jag är faktiskt djupt förvånad över att inte ALLA här är supertjocka.

äeh, jag vet inte. nu ska jag sovaaaaaa!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0