nu då?

Jag vet inte om jag är lika entusiastisk över dehär jäkla mornarna längre.
Jo, det är ju jättehärligt and so on.

Men igår hade jag lektion 10.30, det var liksom absolut perfekt tid mellan träningens slut och lektionen.
Idag då? Ja idag har jag min första lektion klockan TVÅ.

Hade träning 6.30-7.30, en timme alltså bara. Men stannade kvar ca 50 minuter och sköt och sprang lite intervaller. FYFASEN sån träningsvärk jag har idag sen liftingen igår alltså, inte nådigt. Romainian dead lifts = aj i nedre ryggen och baksida lår.

Har nog glömt säga att vi bara är 9 på träningarna nu förresten, Kendahl har vart hemma hela veckan med svininfluensan. Men det har ju gått över en vecka sen jag träffade henne så jag borde väl inte ha blivit smittad?

Haha har jag berättat förresten att hennes finger gick ur led för någon vecka sen? usch, det var jätteäckligt men hon var jätterolig, pavi fick dra tillbaka det (aj) och sen var allt frid och fröjd, men nu skulle sett hur det såg ut!

 

En grej till, en tjej i min personal training och coaching class ska gifta sig i jul!! haha, jag känner mig helt gammal då ju... inte för att det är jag som ska gifta mig men ändå :P

Nej nu ska jag nog duscha och sen... någonting? vad fan ska man göra? skype någon? 

Kraaam


kendahl och lea

 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0