no box today

nope ingen låda idag heller :(
börjar ju längta efter vinterjackan...

har snöat idag igen, dock utan att det fastnar på marken. men ändå superkallt och jävligt.
har haft en miljard lektioner (fyra..) men nu är jag äntligen klar! avslutade med matteprov, vet inte hur det gick dock..

efter min gatway-class gick jag och gabbi och tog influensa-vaccin (inte svinisen utan den vanliga)
och jag var ju som vanligt jättenervös men det gick bra! Nu, däremot, kan jag inte lyfta på armen. Smart val av ester johanna håkansdotter eriksson också då att ta i högerarmen, eftersom vi har träning idag.... får låta bli att skjuta helt enkelt haha.

Har fått ont på insidan av fotleden också, jättemysko. Som precis brevid pelle!! Men det som kommer snabbt försvinner snabbt, som pappa brukar säga.

Men annars är allt finelimang, längtar efter lådan! haha.

Jaja, nu ska jag byta om och förbereda mig för träning! möte om 35 min!:)

Kram på er!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0